Friday, March 11, 2016

BİR YAZAR, KENDİ YAZDIĞI BİR KİTABI TAVSİYE EDER Mİ?




İngilizce-yabancı dil konusunda bana danışan birçok kişi olduğunu söylememe gerek yok. Meselâ yabancı dil öğrenmek için dersaneye gitmek istediğini söyleyen kişilerle konuşuyoruz. Onlarla konuşurken, dersanelerden ve dersanedeki öğretmenlerden utopik şeyler beklediklerini anlıyorum. Başka bir deyişle, bu kişilerin beklentilerinin gerçekleşmesi mümkün görünmüyor. Aynı şekilde, öğrencinin kendisinden beklediği şeyler de mümkünsüz olabiliyor. Bir insan, bu zihin yapısıyla dersaneye gittiği veya kendi kendisine çalışmaya başladığı zaman, aynı hatalara düşen düşen çoğu kişi gibi, parası, emeği ve en önemlisi zamanı zayi, olmaktadır. Ben de bu sefer “Az Acılı-Kalıcı İngilizce-Yabancı Dil Öğrenimi için Püf Noktaları” adlı kitabımı tavsiye ediyorum. 

Kişilerin yabancı dil öğrenme konusunda başka soruları da oluyor. Danışan kişi, sorularının hemen cevaplanabileceklerini düşünse de, bu cevapları vermek uzun sürmektedir ve bu da danışan için masraf anlamına geliyor. İşin aslı, bunları cevaplamak kısa sürse de, masraflıdır. Çünkü danışma seansları birikiminiz ortaya koyduğunuz süreçlerdir ve dersten daha yüksek ücretlendirlen bir hizmettir. Dolayısıyla yine kitabımı tavsiye ediyorum. Kitabımı okuduktan sonra, daha kişisel bir danışma seansı talep etse bile, birçok şeyi 20 TL fiyatında bir kitaptan öğrenmiş olarak karşıma geliyor. Temel bilgileri kitaptan almış olduğu için, ben onları anlatmak zorunda kalmıyorum ve danışanım, zaman ve parasal açısından tasarruf etmiş oluyor.

Burada okurlarımın şunu bilmesi önemlidir: Bendeniz, bu kitabı yazmak için harcadığım süreyi, meselâ İngilizce Konuşma Kılavuzu yazmak için harcayabilirdim ve bu türden bir kitabın daha çok ve daha hızlı  satacağını da düşünüyorum. (Böyle bir kitabı da yazmayı planlıyorum elbet.) Yani “Az Acılı-Kalıcı İngilizce-Yabancı Dil Öğrenimi için Püf Noktaları” adlı kitap, çabucak para bekleyen bir yazarın işi değil, idealist bir tutumun sonucudur. Bloglarımı yazmaya başlarken de, işe yine popüler olma isteği ile değil de, ihtiyaçlara cevap verme çabasıyla başlamıştım.

Burada önemli diğer bir nokta ise, kitap zaten 25 yıllık öğretmenlik hayatımda, bana sorulmuş olan sorulara vermiş olduğum cevapların ayrıntılı ele alınmış hâlidir. Yani ihtiyaçtan doğmuştur ve bu içeriğe her zaman ihtiyaç duyulacaktır.

Dolayısıyla İngilizce veya herhangi bir başka dili öğrenmekle ilgili herhangi bir konuda bana danışanlara kitabımı öneriyorum. Bu kitap, benim değil de, başka bir yazarın eseri olsaydı, içerik ve bakış açısından dolayı, bu kitabı yine öğrencilerime ve danışanlarıma tavsiye ederdim.

Kitabımı İngilizce veya başka bir yabancı dili verimli bir şekilde öğrenmeye kararlı olan herkese tekrar tavsiye ediyorum.
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

-----------------
-------------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI

Kitabın Tanıtım Videosu
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com



(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)





(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

-------------------

No comments:

Post a Comment